Magdalena Malik-Pochylska

thesis statements for cloning – certyfikowany trener technik koncentracji, szybkiego uczenia się oraz szybkiego czytania, pedagog,pasjonat nauczania dzieci oraz dorosłych, trener biznesu, autorka projektów szkoleniowych w zakresie komunikacji, coachingu, zarządzania czasem, wyznaczania celów, budowania własnej ścieżki oraz wystąpień publicznych. Uczestniczka wielu konferencji edukacyjnych i zarządzania jakością, wielu szkoleń i kursów specjalistycznych, w tym z zakresu opiniowanie programów, logorytmiki, Ruchu Rozwijającego bazującego na metodzie W. Sherborne. Autorka publikacji związanych z zakresem swojej działalności. Absolwentka pedagogiki na Uniwersytecie Zielonogórskim. Realizatorka wyznaczonych celów, nastawiona na permanentny rozwój, wykorzystująca zdobycze nauki, wiedzę oraz narzędzia pracy do zmaksymalizowania efektów działania.

buy essay fast

sigmund freuds essay das unheimliche

thesis statement for a research paper on abortion

https://mphotonics.mit.edu/pdf/?write=final-thesis-statement-definition&mba=1

Małgorzata Rodak

nyu essays - psycholog, nauczyciel dyplomowany. Ukończyła psychologię na KUL, na Wydziale Nauk Społecznych. Ukończyła także studia podyplomowe na UMCS z zakresu Surdologopedii i Afazjologii. Pracownik Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Garwolinie od 1996 r. W poradni prowadzi  zajęcia dla dzieci i młodzieży z zakresu technik uczenia się i myślenia twórczego. Ukończyła min. kursy: „Nowoczesne techniki uczenia się”,„Praca z dzieckiem zdolnym” oraz kurs trenerski z zakresu szybkiego czytania i efektywnego uczenia się.  Zajmuje się także diagnozą trudności szkolnych, terapią rodzin, terapią dzieci niedosłyszących, terapią dzieci nadpobudliwych. Udziela porad i wsparcia rodzicom dzieci z problemami wychowawczymi. Prowadzi "Szkołę dla rodziców i wychowawców",zajęcia z zakresu wyboru zawodu dla młodzieży szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych.

enter


how to write a prac report

Aleksandra Peksa

source link Jestem wielbicielką książek. Umiejętność szybkiego czytania umożliwiła mi poznanie wartościowych pozycji literackich i nie tylko. W najśmielszych marzeniach nie spodziewałam się , iż można w kilka godzin przeczytać, ba ! „pochłonąć" książkę i wiedzieć o czym się czytało! Z mojej pasji narodził się pomysł na przekazanie przyswojonej wiedzy i umiejętności innym, by mogli wykorzystać je jako sposób na relaks, pogłębienie wiedzy, poznanie świata i przede wszystkim. swoich nieodkrytych możliwości. Polecam gorąco! Zapewniam miłą atmosferę oraz „rozruch" szarych, uśpionych komórek.

college essay experience that changed my life


see

Michał Smagała

source site PRowiec z zawodu, trener z powołania click here . Absolwent London School of Public Relations. Od kilku lat związany ze śląską branżą medialną, odpowiada za projekty komunikacyjne i marketingowe. Trener technik szybkiego czytania i efektywnego zapamiętywania. Specjalizuje się w szkoleniach dla młodzieży, dorosłych oraz dla biznesu. Szkoli grupy zawodowe z branży księgowości i administracji, studentów. Prowadzi treningi kreatywności i autoprezentacji. Jego ulubiona część zajęć to m.in. żonglowanie – czyli ćwiczenia wspomagające koncentrację.

Ewa Bensz

http://www.ebooks4writers.com/journal/?paper=a-paper-online-for-cheap&ls=8 Z wykształcenia pedagog i doradca zawodowy, od ponad ośmiu lat związana ze szkolnictwem wyższym. Prowadzi zajęcia z aktywizacji zawodowej, komunikacji, negocjacji, zarządzania projektami. Z powodzeniem łączy wiedzę akademicką ze swoimi kwalifikacjami trenerskimi, dzięki temu prowadzi zajęcia przede wszystkim w oparciu o proces uczenia się w grupie. Stawia na praktykę – szkolenia prowadzone są w sposób warsztatowy, aktywny, z nastawieniem na współpracę i wymianę doświadczeń. Zawsze stara się dbać o dobrą atmosferę na zajęciach, budując dzięki temu poczucie bezpieczeństwa i swobody.

follow url Specjalizuje się w szkoleniach dla rad pedagogicznych; m.in. z zakresu neurodydaktyki, mnemotechnik, komunikacji i radzenia sobie ze stresem.

essays on womens rights Ponadto prowadzi  zajęcia z dziećmi i młodzieżą – to jej największa pasja, i przyjemność w pracy dydaktycznej. Prowadzi indywidualne lekcje z zakresu szybkiego czytania, koncentracji, metod zapamiętywania. Uczy dzieci z problemami edukacyjnymi (m.in. z dysleksją).

http://www.ebooks4writers.com/journal/?paper=poisonwood-bible-critical-essays&ls=8


buy custom papers online

go logo-stopka