enter

thesis ideas on terrorism

follow


Kursy dla dzieci „Umiem się uczyć i szybko czytam”

Kogo uczymy?

|

O czym trzeba wiedzieć?

|

Jak uczymy?

Czego uczymy?

|

Co daje udział w zajęciach?

source                 click here Każde dziecko jest dla nas niespodzianką i wyzwaniem. Z przyjemnością pracujemy nie tylko z dziećmi, które chętnie się uczą i z łatwością podejmują wyzwania, ale jeszcze większą radość sprawia nam praca z dzieckiem, które gdzieś „po drodze zgubiło” się w szkole. source site Nasz kurs gwarantuje naukę przez zabawę, ale uczy także koncentracji uwagi i potrzeby systematyczności w utrwalaniu wiedzy i umiejętności.

kursy-dzieciKOGO UCZYMY?

get link http://www.ebooks4writers.com/journal/?paper=essay-contests-for-kids-2012&ls=8 Zapraszamy dzieci, które mają:

  • ochotę czytać i uczyć się więcej
  • problemy z koncentracją uwagi i nauką
  • zbyt wolne tempo czytania i pracy na lekcjach
  • niechęć do książek
  • dysleksję

O CZYM MUSZĄ WIEDZIEĆ RODZICE?

https://mphotonics.mit.edu/pdf/?write=research-paper-64bit&mba=1           Kurs skierowany jest do dzieci, które potrafią już czytać. Jeśli dziecko sylabizuje wyrazy, o przyjęciu na kurs, decyduje trener prowadzący zajęcia na indywidualnym spotkaniu.

          Można przygotować dziecko, które nie potrafi płynnie czytać do udziału w kursie. go Na indywidualnych konsultacjach uczymy techniki eliminującej składanie liter. Rodzice trenują czytanie z dzieckiem w domu, co najmniej przez miesiąc przed udziałem dziecka w grupowych zajęciach.

          Należy uwzględnić fakt, iż here utrwalanie nowej techniki czytania wymaga czasu na trening w domu (zaleca się codziennie  15-30 minut), dlatego prosimy o zapisy na kurs w dogodnych dla dzieci i Państwa terminach.

 JAK UCZYMY?

  • Kurs trwa 14 tygodni ( 1 raz w tygodniu po trzy godz. lekcyjne) - łącznie 42 godziny lekcyjne.
  • Zajęcia odbywają się w małych grupach od 5-10 osób.

CZEGO UCZYMY?

sigmund freuds essay das unheimliche Nasz program obejmuje nabycie wiadomości i umiejętności w następujących obszarach:

  • techniki podnoszące tempo czytania
  • techniki koncentracji uwagi
  • techniki pamięciowe
  • notowanie metodą Map Myśli
  • skuteczne nawyki efektywnej nauki
  • żonglowanie

CO DAJE UDZIAŁ W ZAJĘCIACH?

https://mphotonics.mit.edu/pdf/?write=final-thesis-statement-definition&mba=1 Dzieci po kursie:

  • minimum dwukrotnie podnoszą tempo czytania przy zachowaniu lub podniesienu stopnia zrozumienia tekstu
  • przełamują niechęci do czytania (często same zapisują się do biblioteki)
  • wiedzą jak skupiać uwagę
  • potrafią twórczo i skutecznie notować
  • lubią się uczyć
  • nabierają śmiałości i zaufania do swoich możliwości


CO MÓWIĄ DZIECI O NASZYCH ZAJĘCIACH?

d Jessica„Dzięki kursowi szybkiego czytania chętniej zabieram się do czytania książek. nyu essays Czytanie książek nigdy nie sprawiało mi takiej przyjemności jak teraz... Jest mi też łatwiej przy odrabianiu lekcji. Moja pamięć wzrokowa poprawiła się.”
Jessica Szymańska (Gdańsk)

d Martynka„Nazywam się Martyna. Mam 11 lat. Przed kursem szybkiego czytania nie cierpiałam czytać książek. Miałam o wiele słabszą pamięć niż teraz. enter Po kursie kocham książki. Pani uczyła nas „myśleć”, żonglować, a dzięki temu dużo lepiej radzę sobie w nauce. Kurs bardzo mi się podobał. how to write a prac report Zachęcam wszystkich, bo warto. Chętnie skorzystam jeszcze raz.”

JAK SIĘ ZAPISAĆ?



logo-stopka